Kampania ‘Diamonds Do Good’ dociera do ponad 3mln millenialsów!

Strona główna/Newsy/Kampania ‘Diamonds Do Good’ dociera do ponad 3mln millenialsów!

Misją organizacji non profit DIAMOND EMPOWERMENT FUND jest wspieranie inicjatyw, które rozwijają i zrzeszają osoby zainteresowane diamentami na całym świecie.  Organizacja stara się stworzyć pozytywną atmosferę otaczającą diamenty, niedawno  ogłosiła, że dostaje pozytywny wydźwięk dotyczący kampanii “Diamonds Do Good “, w szczególności dobrze na kampanię reaguje pokolenie millenialsów.

Dzięki dobrze ukierunkowanej kampanii medialnej na platformach Hulu, Pandora, Youtube i zaangażowaniu w kampanię influencerów związanych z branżą jubilerską organizacja otrzymała od konsumentów wiele pozytywnych reakcji w odpowiedź na hasło “Diamonds Do Good”. Kampania Diamonds Do Good cieszy się największym zainteresowanie na Hulu, gdzie ilość odsłon i klików jest nieporównywalnie duża w porównaniu do innych wyników kampanii.

Odnowiona wersja strony DiamondsDoGood.com została zaprojektowana zgodnie z trendami i upodobaniami grupy millenialsów. Na stronie jest przygotowana specjalna sekcja, która ukazuje celebrytów zaangażowanych w kampanię i to jak zgadzają się z ideą do good, a dedykowana sekcja Neighborhood Jewelers Strengthening Community Ties zawiera historię niezależnych jubilerów, którzy pomagają swoim społecznością.

W celu pomocy sprzedawcom w dotarciu do klientów organizacja The Diamond Empowerment Fund udzieli wystąpienia pod tytułem “What Your Customers Want – and Need – To Know: How Diamonds Do Good” na JCK Show 5 czerwca. Omawiane będą porady, jak indywidualni sprzedawcy mogą zachęcić klientów do kupna w stacjonarnych i internetowych sklepach oraz jak niezależni jubilerzy mogą podzielić się historią swojej pracy na stronie DiamondsDoGood.

Źródło: idexonline.com

By | 2017-06-02T13:14:48+00:00 Czerwiec 2nd, 2017|Categories: Newsy|Tags: |0 komentarzy

Zostaw komentarz