Millenialsi wydają najwięcej na biżuterię

Strona główna/Newsy/Millenialsi wydają najwięcej na biżuterię

Z raportu przedstawionego przez De Beers Group wynika, że millenialsi wydali ponad 25 miliardów dolarów na diamentową biżuterię w 2015 roku czyli znacznie więcej niż inne grupy wiekowe.

46674125

zdjęcie: www.timesofindia.indiatimes.com

Kim są millenialsi w Polsce?

Millenialsi to osoby urodzone między 1980 a rokiem 2000, w Polsce grupa ta liczy około 10 mln osób. Marki tworzą strategie marketingowe dedykowane millenialsom, ponieważ to oni kupują najwięcej i wydają najwięcej na dobra konsumpcyjne. Millenialsi wyróżniają się na tle innych pokoleń dużą pewnością siebie, swoich umiejętności i kompetencji. Jednak najważniejsze z punktu widzenia firmy jest, że Millenialsi nie chcą wybierać z dostępnej oferty, tylko mieć wpływ na wygląd, kształt produktu oraz móc dopasować go do swoich potrzeb.

Pomimo że, millenialsi stają przed większymi wyzwaniami finansowymi niż pokolenie ich rodziców, to nabywają ponad połowę wartości detalicznej diamentowej biżuterii na czterech największych światowych rynkach, czyli w Stanach Zjednoczonych, Chinach, Japonii oraz Indiach. W tych państwach pokolenie millenialsów stanowi blisko 220 mln ludzi. Ponadto millenialsi nie osiągną najzamożniejszego etapu życia jeszcze przez kolejne 10 lat.

Trendy zakupowe pokolenia millenialsów

Raport De Beers Group wykazał również konkretne zachowania zakupowe millenialsów m.in. samodzielny zakup biżuterii. W Stanach Zjednoczonych w 2015 roku prawie 31% biżuterii diamentowej  niezwiązanej z zakupem ślubnym zostało kupionych samodzielnie. Biorąc pod uwagę różnice w zachowaniach zakupowych poprzednich pokoleń, branża diamentowa będzie musiała przyjąć skuteczne strategie dla utrzymania i zwiększenia zapotrzebowanie na biżuterię ze strony millenialsów.

Raport wykazał przede wszystkim duży potencjał na rynku biżuterii pokolenia millenialsów, które nabywa znaczenie więcej biżuterii niż inne grupy wiekowe. Aczkolwiek millenialsi posiadają odmienne potrzeby, nie przywiązują dużego znaczenia do pieniędzy, lecz do wartości takich jak spełnienie w pracy. Należy pamiętać, że są to osoby, które nie oszczędzają na mieszkanie czy samochód, lecz żyją na wynajmie, jeżdżą miejskim rowerami i korzystają z Ubera. Stąd też przemysł diamentowy stoi przed wyzwaniem dostosowania strategii dla tego pokolenia. Potencjał jest bardzo duży, w Polsce grupa ta stanowi około 10 milinów osób, a na świece ponad 220 milionów, jest więc szansa na horyzoncie dla producentów biżuterii, jednak wymaga to wprowadzenia innowacji.

By | 2017-03-21T14:25:41+00:00 Wrzesień 22nd, 2016|Categories: Newsy|Tags: , , |0 komentarzy

Zostaw komentarz